8. elokuuta 2017

Mä olen sinun, sinun enkä kenenkään muun

Mä olen sinun
sinun enkä kenenkään muun.
Mä olen sinun
sama mitä tapahtuu.
Suistukoon tähdet
kauaksi radoiltaan.
Mä olen sinun.
Nyt ja Ainiaan.

Tää ei oo unelmaa
satua kaukaisen maan.
Mä sulta kaiken saan
sun kanssas mä kaiken jaan.

Viime lauantaina saatiin viimeinkin juhlia kauan odotettua ja pitkään suunniteltua hääjuhlaamme ystäviemme ja perheenjäsentemme keskellä upeassa Einon pirtin pihapiirissä. Suomen kesä tarjosi vaihtelevat sääolosuhteet jonka johdosta jouduimme tekemään vielä viime hetken muutoksia vihkitilaisuuteen, mutta päivän päätteeksi saimme niin kauniin illan ettei paremmasta tietoa!

Kuva: Vierula Photography

Mä olen sinun
en tiedä varmempaa.
Mä olen sinun
missä kuljetkaan.
Auringon alla
alla polttavan kuun.
Mä olen sinun
sinun enkä kenenkään muun.

Tää ei oo unelmaa
satua kaukaisen maan.
Mä sulta kaiken saan
sun kanssas mä kaiken jaan.

Oli uskomaton tunne nähdä päässä muhineet ideat muuttuvan konkreettisiksi asioiksi: baariksi, juhlatilaksi, pöytäkoristeiksi. Ilman tehotiimiämme (vanhempiani, kaasojani, bestmaneja ja veljeäni) olisimme olleet aivan pulassa eivätkä sanat riitä kuvaamaan miten hienosti koko porukka ahkeroi unelmiemme juhlan eteen pitkin kesää. Paljon se vaati, otti aikaa ja energiaa, mutta lopputulos oli juuri eikä melkein!

Mä olen sinun
kun kaikki unohtuu.
Viimeiseen asti.
Sinun enkä kenenkään muun.

Tää ei oo unelmaa
satua kaukaisen maan.
Mä sulta kaiken saan
sun kanssas mä kaiken jaan.

Kuva: Vierula Photography

Pelkäsin kovasti sunnuntaina koittavan valtavan tyhjyyden tunteen. Reilun kahden vuoden hääjärjestelyjen loputtua tuntuisiko elämästä puuttuvan jotain oleellista? Rehellisyyden nimissä olo on hieman haikea, mutta viimeiset viikot elimme ennakkopeloistani huolimatta niin vahvassa rakkauskuplassa, ettei harmita ollenkaan olla naimissa tämän ihmisen kanssa. En ajatellut tulla tästä kuplasta pois ennen kuin on ihan pakko!

Palaan hääpäivään sekä sen järjestelyihin pitkin alkavaa syksyä kunhan saamme uskomattoman ihanilta ja taitavilta hääkuvaajiltamme Vieruloilta (www.vierulaphotography.fi) päivämme kuvamateriaalit. Nämä muutamat otokset sain ruinattua etukäteen pika-aikataululla, sillä en vain malttanut odottaa nätisti valmiita kuvia. Jääkää siis kuulolle, kohta nimittäin riittää kerrottavaa vuosisadan parhaista hääfestareista (vaikka itse sanonkin)!

(J. Karjalainen Electric Sauna - Mä olen sinun)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki merkki käynnistäsi kommentin muodossa!